Mercadeo Valledupar

| Select titles to:
Casos prácticos de marketing

by Lambin, Jean-Jacques.

Edition: 1a. ed / Revision tecnica por Alejandro Molla Publisher: España : McGraw-Hill 1995Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.835 L151c (2).
Como elaborar un plan de marketing

by Diaz Chuquipiondo, Richard.

Publisher: Perú : Macro Empresa Editorial 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 D419c (3).
Cómo preparar el exitoso plan de mercadotecnia

by Hiebing, Roman G | Cooper, Scott W.

Publisher: México : McGraw-Hill 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.83 H421c (1).
CRM : las cinco pirámides del marketing relacional. Cómo conseguir que los clientes lleguen para quedarse

by Chiesa de Negri, Cosimo.

Edition: 1a.ed., 2a reimp.Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Barcelona : Deusto, 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 C342c1 (1).
CRM: Las cinco piramides del marketing relacional Cosimo, Chiesa De Negri.

by Chiesa De Negri, Cosimo.

Publisher: España : Ediciones Deusto, 2005Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- BogotáCall number: 658.802 C442c (2).
Cultura organizacional y estilos de dirección orientados al mercado

by Páramo Morales, Dagoberto | Ramírez Plazas, Elías; Rodríguez Ramírez, Alfonso.

Publisher: Bogotá, Colombia : Ecoe Ediciones 2009Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 P171c (2).
Desarrollo de nuevos productos y empresas, creatividad innovación

by Schnarch K, Alejandro.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: Spanish Publisher: Colombia : Mc Graw Hill 2009Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.575 S261d (2).
Diccionario LID de empresa y economia : estrategia, finanzas, contabilidad, marketing, comercial, tecnologías de información y comunicación, recursos humanos, producción, economía

by Director de obra: Elosua, Marcelino.

Edition: 11a. ed. Publisher: España : LID 2007Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: R 658.03 D411 (1). :
Dirección de marketing

by Kotler, Philip | Lane Keller, Kevin.

Edition: 12a. ed. Publisher: México : Pearson Educación 2006Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K685d (2).
Dirección de marketing

by Kotler, Philip | Keller, Kevin Lane.

Edition: 14a. ed.Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: Spanish Publisher: Mexico Pearson Educación 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K685d1 (1).
Dirección de Marketing - Fundamentos y Software de Aplicaciones

by Grande E. Idefonso.

Language: Spanish Publisher: España McGraw-Hill 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.83 G716d (1).
Direccion de marketing y ventas

Publisher: España Cultural de Ediciones 2002Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 D472 (3).
Direccion de mercadotecnia; Análisis, planeación , implementación y control

by Kotler, Philip.

Edition: 8a. ed Revision tecnica por Marcela Benassini Felix Publisher: México : Prentice-Hall Hispanoamericana 1996Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.802 K685d (3).
Diseño de un plan de mercadeo y realizacion de analisis financiero para la industria plastico Forlan Ltda en el municipio de Valledupar

by Castro Rojas, Jaair | Ovalle Orozco, Carlos.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2007Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T06.2007 C188d (1). :
Diseño de un plan estrategicopara la implementacion del sistema CRM (customer relationship management) como herramienta de marketing en las mipymes del municipio de Valledupar

by Pertuz Peralta, Vanessa Paola.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander (UDES) 2012Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T15.2012 P288d (1). :
Diseño e implementacion de un plan de marketing para la escuela de educacion superior de Colombia-ESESCO en el Municipio de valledupar

by Ojeda Morales, Aura Rosa | Palacio Torres, Dannelys.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2007Dissertation note: Asesor: Luz Miriam Simanca Sanjuan Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T06.2007 O422d (1). :
El Espejismo del Mercadeo / Mclver, Colin

by Mclver, Colin.

Language: Spanish Publisher: Bogota - Colombia : Legis 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 M159e (2).
El Libro del Año en Mercadeo

by Thomas, Michael J.

Language: Spanish Publisher: Colombia : Colombia Legis 1991Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.838 T365e (1).
El marketing según Kloter : Cómo crear, ganar y dominar los mercados

by Kloter Philip.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Madrid, España : Paidós, 2014Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K568m (1).
El plan de marketing en la práctica

by Sainz de Vicuña Ancín, José María.

Edition: 17a. ed. Publisher: España : Esic Editorial 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 S146p (2).
Elaboracion de un plan de mercadeo en la empresa social del estado, Hospital Rosario Pumarejo De Lopez de II Nivel municipio de valledupar

by Araujo Araujo, Jannydys | Manjarrez Uribe, Liliana.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2005Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T06.2005 A718e (1). :
Estrategia de mercadeo

by Martinez Bautista, Carmen Elisa.

Publisher: Bucaramanga, Colombia : Escuela Internacional de Posgrado-UDES 2003Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 M174e (1).
Estrategias de mercadeo

by Martinez Bautista, Carmen Elisa.

Publisher: Bucaramanga : Universitaria de Santander-UDES. Escuela Internacional de Postgrados 2000Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- BogotáCall number: 658.8 M178m (4).
Estrategias Exitosas de Mercadeo / Hardy, Len

by Hardy, Len.

Language: Spanish Publisher: Bogota-Colombia : Legis 1988Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.802 H172e (2).
Estudio de factibilidad para la creación de un gimnasio funcional en el municipio de Valledupar Cesar

by Verdeza Pedrozo, Javier | Meza Carrillo, Carmen Victoria [Director de trabajo de grado].

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: SPA Publisher: Valledupar Universidad de Santander, UDES, 2015Dissertation note: Facultad ingenierías – Programa ingeniería industrial Ingeniero industrial Universidad de Santander, UDES – Campus Valledupar 2015 Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T15.2015 V272e (1). :
Estudio de factibilidad para la creación de una empresa productora y comercializadora de repostería y pastelería innovadora en la ciudad de Valledupar

by Bermúdez Mendoza, Amilkar | Cuggia Jiménez, Cynthia [autor] | Meza Carrillo,Carmen Victoria [Director de trabajo de grado].

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: SPA Publisher: Valledupar Universidad de Santander, UDES 2015Dissertation note: Facultad ingenierías – Programa ingeniería industrial Ingeniero industrial Universidad de Santander, UDES – Campus Valledupar 2015 Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T15.2015 B275e (1). :
Evaluacion del comercio digital, perspectivas y servicios como alternativas de mercadeo para el sector comercial de la ciudad de Valledupar- Cesar

by Marquez Oñate, Jose Alberto.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2003Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T06.2003 M177e (1). :
Fundamentos de Marketing

by Stanton, William J.

Edition: 13a Ed. Language: Spanish Publisher: México Mc Graw Hill 2004Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 S715f (2).
Fundamentos de marketing

by Stanton, William J | Etzel, Michael J.

Edition: 11a. ed / Revision tecnica por Yezmin Lopez Taymani Publisher: México : McGraw-Hill 2000Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 S816f (1).
Fundamentos de marketing /

by Armstrong, Gary | Kotler, Philip.

Edition: 11a.edMaterial type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: Spanish Publisher: Mexico, D.F Prentice Hall. 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 A758f (1).
Fundamentos de mercadotecnia

by Kotler, Philip | Armstrong, Gary.

Edition: 4a. ed / revisión técnica por Marcela Benassini Félix. Publisher: México : Prentice-Hall Hispanoamericana 1998Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K685fu (1).
Generacion de una dinamica de mercadeo en las microempresas panificadoras de Valledupar, capacitadas por el convenio fundamento para el fortalecimiento del sector

by Leal Acosta, lida | Betancurt Rodriguez, Hector Javier; Betancurt Rodriguez, Rita Sofia.

Publisher: Valledupar, Colombia : Universidad de Santander 2001Dissertation note: Asesores: Pabla del Socorro Castro; Camilo Hoyos Availability: Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: T06.2001 L215g (1). :
Inmunidad al Mercadeo

by Lazarus, George.

Language: Spanish Publisher: Colombia : Legis 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.83 L191i (2).
Internet marketing 2.0 : captar y retener clientes en la red

by Gabriel i Eroles, Josep-Lluís de.

Publisher: España : Editorial Reverté 2010Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.804 G117i (2).
Introduccion a la contabilidad administrativa

by Horngren, Charles T | Sundem, Gary L [coaut.] | Stratton, William O [coaut.] | Reyes Guerrero, Francisco.

Edition: 11a ed.Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: Mexico : Pearson, 2001Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 657.42 H676i1 (1).
Investigación de Mercados

by Hair, Joseph.

Edition: 2a.ed Language: Spanish Publisher: Colombia : Mexico McGraw-Hill 2004Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.835 H147i (2).
Investigacion de Mercados

by Welers, Ronald M.

Language: Spanish Publisher: México : Prentice-Hall 1986Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 W272i (4).
Investigación de Mercados

by Aaker, David A.

Language: Spanish Publisher: México : Mc Graw-Hill 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 A142i (2).
Investigacion de Mercados

by Malhotra, Naresh K.

Language: Spanish Publisher: México : Prentice-Hall 1997Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 M143i (2).
Investigación de mercados

by Harris, E. Edward.

Edition: 2a. ed revisión técnica por Alvaro Gallart Publisher: México : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.83 H177i (1).
Investigacion de mercados en un entorno de marketing

by Dillon, William R | Madden, Thomas J.; Firtle, Neil H.

Edition: 3a. ed / revisión técnica Borja González Llano Publisher: España : IRWIN 1996Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.83 D455i (1).
Investigación de Mercados: En un ambiente de información digital En un ambiente de información digital

by Hair F., Joseph.

Edition: 4a.ed Language: Spanish Publisher: Mexico McGraw Hill 2010Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658 H147i (2), Biblioteca UDES- BogotáCall number: 658.83 H147i 4ed (1).
La comunicación en la mercadotecnia

by Rowe, Kenneh L.

Edition: 2a. ed Revisión técnica por Carlos Arévalo L. Publisher: México : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 302.3 R692c (1).
La Revolucion del Marketing / Clancy, Kevin J

by Clancy, Kevin J.

Language: Spanish Publisher: Argentina : Vurjara Editor S.A 1994Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 C516r (2).
Las 22 leyes inmutables del marketing : violelas a su propio riesgo

by Ries, Al | Trout, Jack.

Publisher: Colombia : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 R428l (1).
Los 6 Imperativos del Marketing / Magrath, Allan J

by Magrath, Allan J.

Language: Spanish Publisher: Argentina : Javier Vergara Editor S.A 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658 M137l (1).
Marketing

by Kerin, Roger.

Edition: 7ma Language: Spanish Publisher: Colombia : Mexico McGraw-Hill 2004Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 K273m (3).
Marketing

by McCarthy, E. Jerome | Perreault, William D.

Edition: 11 Publisher: España : IRWIN 1996Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 M111m (1).
Marketing : enfoque América Latina

by Arellano Cueva, Rolando.

Edition: 1a. ed revisión técnica por José Luis Robles Ramírez... [et al.]. Publisher: México : McGraw-Hill 2000Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 A725m (1).
Marketing 3.0

by Kotler, Philip.

Publisher: Bogota, Colombia : Ediciones de la U 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.81 K685m (1).
Marketing de Clientes

by Barquero, José Daniel.

Edition: 2da Language: Spanish Publisher: España McGraw-Hill 2007Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.812 B177m (2).
Marketing de los servicios

by Grande Esteban, Ildefonso.

Edition: 4a. ed. revisada y actualizada Publisher: España : Editorial ESIC 2005Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.812 G712m (2).
Marketing de Prodcutos Financieros / Mencher, Nick

by Mencher, Nick.

Language: Spanish Publisher: Colombia : Legis 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 M262m (1).
Marketing de servicios; Estrategicas para turismo, finanzas, salud y comunicación

by Cobra, Marcos.

Edition: 2a. ed Revision tecnica por alberto Narvaez Rozo Publisher: Colombia : McGraw-Hill 2000Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 C617m (1).
Marketing de servicios; Un enfoque de integracion del cliente a la empresa Valarie A, Zeithaml.

by Zeithaml, Valarie A | Bitner, Mary Jo.

Edition: 2a. ed Revision tecnica por Celina Madero Irizar Publisher: México : McGraw-Hill, 2002Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- BogotáCall number: 658.8 Z248m (3).
Marketing digital, marketing móvil, SEO y analítica web

by Estrade Nieto, José María | Jordán Soro, David Hernández Dauder, María Ángeles.

Publisher: Madrid , España : Ediciones Anaya Multimedia 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 E887m (2).
Marketing directo 2.0 como vender mas e un entorno digital

by Cuesta, felix | Alonso Coto, Manuel A.

Publisher: España : Gestion 2000 2011Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 C828m (3).
Marketing en las empresas de servicios : compita mediante la calidad

by Berry, Leonard L | Parasuraman, A.

Publisher: Colombia : Grupo Editorial Norma 1994Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 B277m (1).
Marketing Internacional

by Cateora, Philip.

Edition: 12a.ed Language: Spanish Publisher: Colombia : Mexico McGraw-Hill 2006Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.88 C182m (6).
Marketing internacional

by Garcia Sordo, Juan B.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Publisher: México : Mc Graw Hill Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 G171m (1).
Marketing online y comunicacion digital

by Somalo, Ignacio.

Publisher: España : Wolters Kluwer 2011Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.84 S651m (2).
Marketing Sin Dinero

by Bade, Nicholas E.

Language: Spanish Publisher: México : Mc Graw-Hill 1995Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.8 B122m (4).
Marketing y negocios en moviles

by Garcia Fuentes, David.

Publisher: España : Wolters Kluwer 2012Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.84 G171m (3).
Marketing y ventas por internet

by Ugarriza, Doris Xaviera.

Publisher: Lima, Perú : Empresa Editora Macro 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 U317m (2). Items available for reference: Biblioteca UDES- Valledupar Not for loanCall number: 658.8 U317m (2).
Marketing; Su esencia conceptual

by Paramo Morales, Dagoberto.

Publisher: Colombia : Ediciones Uninorte 2004Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 P175m (1).
Matemáticas en la mercadotecnia

by Logan, William B | Freeman, M. Herbert.

Edition: 2a. ed / Revisión técnica por Hector Villarreal V. Publisher: México : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.816 L631m (1).
MaxiMarketing : el nuevo rumbo de las estrategias de publicidad promoción y mercadotecnia

by Rapp, Stan.

Publisher: México : McGraw-Hill 1989Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 R177m (1).
Mercadeo corporativo; el servicio al alcliente interno equipos de mejoramiento continuo

by Serna Gomez, Humberto.

Publisher: santafe de Bogota, Colombia : LEGIS Fondo Editorial 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.812 S276m (1).
Mercadeo de Servicios - Un Nuevo Enfoque: Del Operativo al Perceptivo

by Cowell, Donald W.

Language: Spanish Publisher: Bogota-Colombia : Legis 1991Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 011.452 C692m (3).
Mercadeo Estrategico Internacional / Negadhi, Anant R.

by Negadhi, Anant R.

Language: Spanish Publisher: Bogota - Colombia : Legis 1991Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 382.6 N231m (2).
Oportunidades de exportación para frutas y hortalizas : región caribe colombiana

by Cuéllar Tarazona, Sandra.

Publisher: Bogotá, Colombia : Corporación Colombia Internacional 2001Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 382.41 C825o (1).
Preguntas más frecuentes sobre márketing

by Kotler, Philip.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction Language: Spanish Publisher: Barcelona, España : Granica, 2005Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 K685p (1).
Presupuestos

by Burbano Ruiz, Jorge E.

Edition: 2a.ed Language: Spanish Publisher: Colombia McGraw-Hill 1995Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.1 B871p (1), Biblioteca UDES- BogotáCall number: 658.154 B471p 2ed (1).
Presupuestos - Un Enfoque de Direccionamiento Estrategico, Gestión y Control de Recursos

by Burbano Ruiz, Jorge.

Edition: 4a.ed Language: Spanish Publisher: Mexico McGraw Hill 2011Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 658.1 B871p (2).
Principles of marketing engineering

by Lilien, Gary L | Rangaswany, Arvind; De Bruyn, Arnuad.

Edition: 2a. ed Language: English Publisher: Estados Unidos de América : Decision Pro 2013Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 658.8 L454p (2).
Publicidad; Guía para ejecutivo de marketing

by Hart, Norman A.

Edition: 1a. ed Revision tecnica por Alberto Narvaez Rozo Publisher: Colombia : McGraw-Hill 1993Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- ValleduparCall number: 659.1 H178p (1).
Relaciones Publicas en la Mezcla de Mercadotecnia

by Goldman, Jordan.

Language: Spanish Publisher: México : Mc Graw-Hill 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 659.1 G652r (2).
Relaciones Publicas para Mercadeo y Ventas

by Wragg, David.

Language: Spanish Publisher: Colombia : Legis 1992Availability: Items available for loan: Biblioteca UDES- CucutaCall number: 659 W713r (2).
Log in to create new lists.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN