Casos prácticos de marketing

By: Lambin, Jean-Jacques
Publisher: España : McGraw-Hill 1995Edition: 1a. ed / Revision tecnica por Alejandro MollaDescription: map., gráficas 427pISBN: 8448116496Subject(s): MARKETING-CASOS PRACTICOS | MARKETING-ESTRATEGICODDC classification: 658.835
Contents:
INCLUYE CONTENIDO
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar | yo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.835 L151c (Browse shelf) Ej. 1 1 Available V01609
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.835 L151c (Browse shelf) Ej. 2 2 Available V01672

Titulo original: Problemes de marketing. 20 Études de cas; TRaduccion y adaptacion por Nora lado... [et al.].

INCLUYE CONTENIDO

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN