Cómo preparar el exitoso plan de mercadotecnia

By: Hiebing, Roman GContributor(s): Cooper, Scott WPublisher: México : McGraw-Hill 1992Description: gráficas, map. 325pISBN: 9701000315Subject(s): MERCADEO--PLANEACIÓNDDC classification: 658.83
Contents:
Incluye indice
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.83 H421c (Browse shelf) Ej. 1 1 Available V02651
Total holds: 0

Título original: How to write a successful marketing plan; Traducción por Rosa María Rosas Sánchez

Incluye indice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN