Introducción al marketing

By: Kotler, Philip ... (et al.)
Material type: TextTextPublisher: Madrid : Prentice Hall ;2000;2000 Edition: 2 edDescription: 477 pISBN: 84-8322-178-0Subject(s): MERCADEO | CANALES DE COMERCIALIZACIÓN | COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR | PROMOCIÓN DE VENTASDDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 K685i (Browse shelf) Ej. 1 Available 012416
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 K685i (Browse shelf) Ej. 2 Available 015180
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 K685i (Browse shelf) Ej. 3 Available 015181

atm

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN