Comportamiento del consumidor : repercusiones en la estrategia de marketing

By: Hawkins, Del I
Contributor(s): Best, Roger J. Coney, Kenneth A
Material type: TextTextPublisher: Buenos Aires : Addison-Wesley Iberoamericana ; 1994Description: 683 p. : ilISBN: 0-201-60125-7Subject(s): CONSUMIDORES | MERCADEODDC classification: 658.834
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.834 H194c (Browse shelf) Ej. 1 Available 004350
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.834 H194c (Browse shelf) Ej. 2 Available 004351
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.834 H194c (Browse shelf) Ej. 3 Available 007689

Ejemplar 3 editado en Santafé de Bogotá: McGraw-Hill/Irwin,-C1997 ISBN: 958-600-750-2

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN