El comportamiento del consumidor en la estrategia de marketing

By: Howard, John A
Material type: TextTextPublisher: Madrid : Díaz de Santos ; 1993Description: 508 p. : ilISBN: 84-7978-082-7Subject(s): MERCADEO | CONSUMIDORESDDC classification: 658.8342
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8342 H691c (Browse shelf) Ej. 1 Available 004294
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8342 H691c (Browse shelf) Ej. 2 Available 004295

Glosario: p. 487-495

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN