Clientes globales : claves para conectar con el consumidor en la red / Carlos Jiménez.

By: Jiménez, Carlos, 1968-
Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Marketing onlinePublisher: Barcelona : Profit, 2016Edition: 1 edDescription: 159 p. gráf. ; 23 cmISBN: 9788416583560; 8416583560Subject(s): Comercio electrónico | Consumidores -- Conducta | Marketing en Internet | Consumer behavior | Electronic Commerce | Internet Marketing | MARKETING | MERCADEO POR INTERNETDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 J452c (Browse shelf) Ej. 1 Available 028774
Browsing Biblioteca Central UDES- Bucaramanga shelves, Collection: Colección General Close shelf browser
658.8 H833m Mercadotecnia : 658.8 J14e Evaluación del desempeño : 658.8 J14e Evaluación del desempeño : 658.8 J452c Clientes globales : 658.8 J631i Implacable 658.8 J631i Implacable 658.8 K135s Seis sombreros del vendedor exitoso :

Bibliografía: p. 153-158.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN