Principios de publicidad : el proceso creativo : agencias, campañas, medios, ideas y dirección de arte

By: Burtenshaw, KenContributor(s): Mahon, Nik; Barfoot, CarolinePublisher: Barcelona, España : Editorial Gustavo Gili 2006Description: il. 176 p/23 cmISBN: 9788425221774Subject(s): PUBLICIDAD | PUBLICIDAD COMERCIAL ARTÍSTICA | CAMPAÑAS PUBLICITARIASDDC classification: 659
List(s) this item appears in: PUBLICIDAD | DGP | yo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 659 B878p (Browse shelf) Ej. 1 Available V05504
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 659 B878p (Browse shelf) Ej. 2 Available V07915
Total holds: 0

Título original : The fundamentals of creative advertising; versión castellana por Silvia Pujol Pagés

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN