Evaluación del desempeño : cómo medir resultados

By: Jackson, Terence
Material type: TextTextPublisher: Bogotá : Legis ;1992 Description: 194 pISBN: 958-653-054-xDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 J14e (Browse shelf) Ej. 1 Available 001551
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 J14e (Browse shelf) Ej. 2 Available 002137
Browsing Biblioteca Central UDES- Bucaramanga shelves, Collection: Colección General Close shelf browser
658.8 H811s La satisfacción total del cliente : 658.8 H833m Mercadotecnia : 658.8 H833m Mercadotecnia : 658.8 J14e Evaluación del desempeño : 658.8 J14e Evaluación del desempeño : 658.8 J452c Clientes globales : 658.8 J631i Implacable

W.T.G

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN