Internacionalización de la empresa : estrategia de entrada en los mercados extranjeros

By: Guisado Tato, ManuelMaterial type: TextTextPublisher: Madrid : Piramide Description: 411p. ilISBN: 84-368-1705-2Subject(s): COMERCIO EXTERIOR | COMERCIO INTERNACIONAL | GLOBALIZACIÓN DE LA ECONOMÍADDC classification: 658.848
List(s) this item appears in: Negocios Internacionales | Comercio Exterior
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.848 G848i (Browse shelf) Ej. 1 Available 021479
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN