Marketing 2.0 el nuevo marketing en la web de las redes sociales

By: Maquera, Juan Manuel
Material type: TextTextPublisher: México : Alfaomega Edition: 3edDescription: 208p. ilISBN: 9786077686309Subject(s): COMERCIO ELECTRÓNICO | MERCADEO POR INTERNET | ÉTICA EN LOS NEGOCIOS | REDES SOCIALES -- COMERCIODDC classification: 658.804
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.804 M178m (Browse shelf) Ej. 1 Available 021525
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.804 M178m (Browse shelf) Ej. 2 Available 021526

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN