Normal view MARC view ISBD view

Comercio y mercadotecnia internacional, metodologia para la-formulación de estudios de competitividad empresarial

By: Lerma Kirchner, Alejandro Eugenio.
Contributor(s): Eugenio, Alejandro.
Material type: TextTextPublisher: Mexico : Thomson ;2004;2004 Edition: 3ed.Description: 436p.ISBN: 970-686-290-0.Subject(s): COMERCIO EXTERIORDDC classification: 382.03
List(s) this item appears in: Negocios Internacionales | Comercio Exterior
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 382.03 L275c (Browse shelf) Ej. 1 Available 017151
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 382.03 L275c (Browse shelf) Ej. 2 Available 017152

labo

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN

//