El plan de marketing : guía de referencia

By: Burk Wood, MarianMaterial type: TextTextPublisher: Madrid : Pearson ;2004;2004 Description: 256p. + cd-romSubject(s): MERCADEO -- -PLANEACION | ADMINISTRACION DE MERCADEODDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Cd Cd Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Hemeroteca 658.8 B874p (Browse shelf) Ej. 1 Not for loan CDR015712
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Referencia 658.8 B874p (Browse shelf) Ej. 1 Available 015712
Cd Cd Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Hemeroteca 658.8 B874p (Browse shelf) Ej. 2 Not for loan CDR015713
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Referencia 658.8 B874p (Browse shelf) Ej. 2 Available 015713
Total holds: 0

labo

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN