La imagen corporativa : teoría y metodología de la identificación institucional

By: Chaves, NorbertoMaterial type: TextTextSeries: GG DiseñoPublisher: México : Gustavo Gili ; 1994Edition: 4.ª ed. RevDescription: 186 p. : ilISBN: 968-8887-251-2DDC classification: 659.1
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.1 CH512 (Browse shelf) Ej. 1 Available 001009
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.1 CH512 (Browse shelf) Ej. 2 Available 001010
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN