Claves de la publicidad

By: Garcia Uceda, Mariola
Material type: TextTextPublisher: Madrid : Esic ;2001;2001 Edition: 5 edDescription: 380 pISBN: 84-7356-292-5Subject(s): PUBLICIDAD | MERCADEO | MEDIOS DE COMUNICACIÓN DE MASASDDC classification: 659.1
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.1 G171c (Browse shelf) Ej. 1 Available 014111
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.1 G171c (Browse shelf) Ej. 2 Available 014139

atm

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN