Marketing de servicios: un enfoque de integración del cliente a la empresa

By: Zeithaml, Valerie A
Material type: TextTextPublisher: México : McGraw-Hill ;2002;2002 Edition: 2 edDescription: 747 pISBN: 970-10-3325-6Subject(s): MERCADEO DE SERVICIOSDDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 Z248m (Browse shelf) Ej. 1 Available 012036
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 Z248m (Browse shelf) Ej. 2 Available 012037
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 Z248m (Browse shelf) Ej. 3 Available 008645
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 Z248m (Browse shelf) Ej. 4 Available 008646
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 Z248m (Browse shelf) Ej. 5 Available 012999

cxp

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN