Psicología Educativa : Revista de los Psicólogos de la Educación
Material type: Continuing resourceAnalytics: Show analyticsPublisher: [Place of publication not identified] [publisher not identified]Item type | Current location | Collection | Call number | Vol info | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Publicaciones Seriadas | Biblioteca Central UDES- Bucaramanga | Colección de Hemeroteca | Vol. 25 No. 1 Enero (2019) (Browse shelf) | Vol. 25 No. 1 Enero (2019) | Ej. 1 | Available | R009205 | ||
Publicaciones Seriadas | Biblioteca Central UDES- Bucaramanga | Colección de Hemeroteca | Vol. 25 No. 2 Junio (2019) (Browse shelf) | Vol. 25 No. 2 Junio (2019) | Ej. 1 | Available | R009166 | ||
Publicaciones Seriadas | Biblioteca Central UDES- Bucaramanga | Colección de Hemeroteca | Vol. 26 No. 1 Enero (2020) (Browse shelf) | Vol. 26 No. 1 Enero (2020) | Ej. 1 | Available | R009287 | ||
Publicaciones Seriadas | Biblioteca Central UDES- Bucaramanga | Colección de Hemeroteca | Vol. 26 No. 2 Junio (2020) (Browse shelf) | Vol. 26 No. 2 Junio (2020) | Ej. 1 | Available | R009288 |
Total holds: 0
Browsing Biblioteca Central UDES- Bucaramanga shelves, Collection: Colección de Hemeroteca Close shelf browser
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
Vol. 249, No. 8 (2016) JAVMA (Journal of the American Veterinary Medical Association) | Vol. 249, No. 9, November (2016) JAVMA (Journal of the American Veterinary Medical Association) | Vol. 25 N° 43 (2016) Revista Facultad de Ingeniería | Vol. 25 No. 1 Enero (2019) Psicología Educativa : Revista de los Psicólogos de la Educación | Vol. 25 No. 2 julio-diciembre (2015) Ciencia e Ingeniería Neogranadina | Vol. 25 No. 2 Junio (2019) Psicología Educativa : Revista de los Psicólogos de la Educación | Vol. 25, N° 4 (2016) Repertorio de Medicina y Cirugía |
Title from content provider.
There are no comments on this title.