Conceptos visuales de publicidad : para la venta al menudeo

By: Calver, GilesMaterial type: TextTextPublisher: Mexico : McGraw-Hill ; 2002Description: 158 pISBN: 970-10-3264-0Subject(s): PUBLICIDAD COMERCIAL ARTISTICA | PUBLICIDAD -- HISTORIA -- SIGLO XXDDC classification: 659.1
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.1 C159c (Browse shelf) Ej. 1 Available 009940
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.1 C159c (Browse shelf) Ej. 2 Available 009941
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN