Normal view MARC view ISBD view

Marketing internacional

By: Czinkota, Michael R.
Contributor(s): Ronkainen, Ilkka A.
Material type: TextTextPublisher: México : Pearson educación ;2002;2002 Edition: 6ed.Description: 665p. + 1 cd.ISBN: 970-26-0261-0.Subject(s): CANALES DE COMERCIALIZACIÓN | PROMOCIÓN DE EXPORTACIONES | INVESTIGACIÓN DE MERCADOS | MERCADO DE EXPORTACIÓN | POLÍTICA DE PRECIOS | COMERCIO EXTERIOR -- ESTADOS UNIDOSDDC classification: 658.84
List(s) this item appears in: INVESTIGACION | EDUCACION B2017 | RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Negocios Internacionales | Comercio Exterior
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
CD CD Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Hemeroteca 658.84 C946m (Browse shelf) Ej. 1 Not for loan CDR009885
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.84 C946m (Browse shelf) Ej. 1 Descartado Perdido 009885
CD CD Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Hemeroteca 658.84 C946m (Browse shelf) Ej. 2 Not for loan CDR013789
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.84 C946m (Browse shelf) Ej. 2 Available 013789

MCSM

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN

//