Grandes marcas, grandes dificultades : lecciones aprendidas-de los errores de otros

By: Trout, jack
Contributor(s): Peralba, raul
Material type: TextTextPublisher: Madrid : McGraw-Hill ;2002;2002 Description: 182 pISBN: 84-481-3618-7Subject(s): MERCADEO | POSICIONAMIENTO | PRODUCTOS DE MARCADDC classification: 658.827
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.827 T768g (Browse shelf) Ej. 1 Available 009871
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.827 T768g (Browse shelf) Ej. 2 Available 009872

atm

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN