Marketing de servicios; Un enfoque de integracion del cliente a la empresa

By: Zeithaml, Valarie A
Contributor(s): Bitner, Mary Jo
Publisher: México : McGraw-Hill 2002Edition: 2a. ed Revision tecnica por Celina Madero IrizarDescription: il., gráficas, map. 747pISBN: 9701033256Subject(s): EMPRESAS DE SERVICIOS | COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR | SERVICIO AL CLIENTE | MERCADEODDC classification: 658.8
Contents:
Incluye indice
List(s) this item appears in: yo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.8 Z248m (Browse shelf) Ej. 1 1 Available V04073
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.8 Z248m (Browse shelf) Ej. 2 2 Available V04074

Título original : Services Marketing. Integrating customer focus across the firm; Traduccion por traducción Jorge Alberto Velázquez Arellano

Incluye indice

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN