Administración de la mercadotecnia

By: Czinkota, Michael
Contributor(s): Kotabe, Massaaki
Material type: TextTextPublisher: México : Thomson ;2001;2001 Edition: 2Description: 600 pISBN: 970-686-045-2Subject(s): ADMINISTRACIÓN DE MERCADEO -- PROMOCIÓN DE VENTAS | PLANIFICACIÓN ESTRATÉGICADDC classification: 658.81
List(s) this item appears in: Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.81 C946a (Browse shelf) Ej. 1 Available 009273
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.81 C946a (Browse shelf) Ej. 2 Available 009274
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.81 C946a (Browse shelf) Ej. 3 Available 009275

S.V.G

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN