Investigación integral de mercado : avances para el nuevo milenio

By: Jany Castro, Jose NicolasMaterial type: TextTextPublisher: México : Mc Graw Hill 2009Edition: 4a.edDescription: 573p. + Cd Room ilISBN: 9789584103994Subject(s): INVESTIGACIÓN DE MERCADOS | MUESTREO | NEUROMARKETING | SERVICIO | ESTUDIO DE MERCADODDC classification: 658.83
Contents:
Incluye Glosario, indice y Bibliografia.
List(s) this item appears in: DGP
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.83 J169i2 (Browse shelf) Ej. 1 Available V06206
Cd Cd Biblioteca UDES- Valledupar
Colección de Hemeroteca 658.83 J169i2 (Browse shelf) Ej. 1 Not for loan CDRV06206
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.83 J169i2 (Browse shelf) Ej. 2 Available V06207
Cd Cd Biblioteca UDES- Valledupar
Colección de Hemeroteca 658.83 J169i2 (Browse shelf) Ej. 2 Not for loan CDRV06207

Incluye Glosario, indice y Bibliografia.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN