Herramientas para dimensionar los mercados : la investigación cuantitativa / María Jesús Merino Sanz, Teresa Pintado Blanco

By: Merino Sanz, María Jesús
Contributor(s): Pintado Blanco, Teresa [aut]
Material type: TextTextLanguage: Spanish Series: Notas técnicas universitariasPublisher: Pozuelo de Alarcón, Madrid ESIC Editorial D.L. 2015Description: 36 p. il., gráf. 29 cmISBN: 9788415986799; 8415986793Subject(s): Investigación -- Metodología | INVESTIGACIÓN CUANTITATIVA | ADMINISTRACIÓN DE MERCADEODDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ ADMINISTRACION | Trabajos de grado
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 M274h (Browse shelf) Ej. 1 Available 027650

Bibliografía: p. 35-36

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN