Normal view MARC view ISBD view

¿Cómo se gestiona una marca país? con un centro de inteligencia / José Miguel Sánchez Guitián, Hugo Zunzarren y Bértol Gorospe

By: Sánchez Guitián, José Miguel, 1963-.
Contributor(s): Zunzarren, Hugo | Gorospe, Bértol.
Material type: TextTextSeries: Divulgación.Publisher: Pozuelo de Alarcón, Madrid ESIC Editorial 2013Edition: 1ª ed.Description: 216 p. il., mapas 22 cm.ISBN: 9788473569118.Subject(s): Marketing territorial -- España | Economía del conocimiento | MERCADO DE EXPORTACIÓN | COMERCIO EXTERIOR | ECONOMÍA INTERNACIONALDDC classification: 658.18
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Negocios Internacionales | Comercio Exterior
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.18 S162c (Browse shelf) Ej. 1 Available 027631

Bibliografía: p. [213]-216

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN

//