Finanzas para el marketing y las ventas : cómo planificar y controlar la gestión comercial / José de Jaime Eslava

By: Eslava, José de JaimeMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Series: Libros profesionales de empresaPublisher: Madrid ESIC 2015Edition: 2a. ed., rev. y actDescription: 431 pISBN: 9788415986973; 8415986971Subject(s): Empresas -- Finanzas | Ventas -- Gestión | Marketing | Empresas -- Beneficios | Gestión de ventas | FINANZAS CORPORATÍVAS | MERCADEO -- FINANZAS | VENTAS -- FINANZASDDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 E851f (Browse shelf) Ej. 1 Available 027682
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN