Comportamiento del consumidor: decisiones y estrategias de Marketing

By: Rivas, Javier AlonsoMaterial type: TextTextPublisher: Madrid : Esic ;1997 Description: 460 pISBN: 84-7356-163-5Subject(s): Comportamiento del consumidor. Mercadeo. Consumidores | Toma de decisionesDDC classification: 658.834
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.834 R491c (Browse shelf) Ej. 1 Available 008332
Total holds: 0
Browsing Biblioteca Central UDES- Bucaramanga shelves, Collection: Colección General Close shelf browser
658.834 H194c Comportamiento del consumidor : 658.834 H194c Comportamiento del consumidor : 658.834 H194c Comportamiento del consumidor : 658.834 R491c Comportamiento del consumidor: 658.834 R491c 2010 Comportamiento del consumidor: 658.834 R491c 2010 Comportamiento del consumidor: 658.834 R491c 2015 Comportamiento del consumidor :

S.V.G

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN