Como se hace un plan estratégico: la teoría del marketing e-stratégico

By: Abascal Rojas, FranciscoMaterial type: TextTextPublisher: Madrid : Esic ;1998 Edition: 2a edDescription: 435p. : ilISBN: 84-7356-111-2Subject(s): PLANEACION ESTRATEGICA | ESTRATEGIAS DE MERCADOTECNIADDC classification: 658.401
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.401 A118c (Browse shelf) Ej. 1 Available 007750
Total holds: 0

JELT

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN