Marketing radial : cómo incrementar la rentabilidad y la competitividad de las empresas

By: Londoño Libreros, Héctor
Material type: TextTextPublisher: Bogotá : McGraw-Hill ; 2001Description: 222 p. + 1 cd-romISBN: 958-41-0176-5Subject(s): PUBLICIDAD POR RADIO | RADIO -- HISTORIA -- COLOMBIA | RADIODIFUSIÓN | RADIO Y PROPAGANDADDC classification: 659.142
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
CD CD Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Hemeroteca 659.142 L662m (Browse shelf) Ej. 1 Not for loan CDR007746
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.142 L662m (Browse shelf) Ej. 1 Available 007746
CD CD Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección de Hemeroteca 659.142 L662m (Browse shelf) Ej. 2 Not for loan CDR008133
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 659.142 L662m (Browse shelf) Ej. 2 Available 008133

eabg/MHG

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN