MaxiMarketing : el nuevo rumbo de las estrategias de publicidad promoción y mercadotecnia

By: Rapp, Stan
Series: Serie de mercadotecniaPublisher: México : McGraw-Hill 1989Description: 278pISBN: 968422396XSubject(s): ANÁLISIS DE MERCADEODDC classification: 658.8
Contents:
incluye índice y bibliografía
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar | PUBLICIDAD | DGP | yo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.8 R177m (Browse shelf) Ej. 1 1 Available V01835

Titulo original : MaxiMarketing : the new direction in advertising , promotion and marketing strategies; traducción de Robert A. Haas García.

incluye índice y bibliografía

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN