Gestión por categorías y trade marketing

By: Díaz Morales, AntonioMaterial type: TextTextPublisher: Madrid : Prentice Hall ; 2000Description: 190 p. : ilISBN: 84-205-3110-3Subject(s): MERCADEO | CANALES DE COMERCIALIZACIÓNDDC classification: 658.84
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.84 D419g (Browse shelf) Ej. 1 Available 007534
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.84 D419g (Browse shelf) Ej. 2 Available 008069
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.84 D419g (Browse shelf) Ej. 3 Available 008068
Total holds: 0

Bibliografía : p. 185-190

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN