Nuevo producto : creatividad, innovación y marketing

By: Schnarch Kirberg, Alejandro
Material type: TextTextPublisher: Bogotá : McGraw-Hill ;2001;2001 Edition: 3a edDescription: 231 p. + 1 CD - ROM : ilISBN: 958-41-0199-4Subject(s): MERCADEO | PRODUCTOS NUEVOS | APTITUD CREADORA EN LOS NEGOCIOSDDC classification: 658.575
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.575 S136n (Browse shelf) Ej. 1 Available 007511
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.575 S136n (Browse shelf) Ej. 2 Available 007521

eabg/MHG

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN