Ganadores del maximarketing : el nuevo poder preocuparse y atreverse

By: Rapp, StanPublisher: México : McGraw-Hill 1994Description: 353p / 23cmISBN: 9701007379Subject(s): ANÁLISIS DE MERCADEO | MERCADEO | ADMINISTRACIÓN DE MERCADEODDC classification: 658.8
Contents:
Incluye indice.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.8 R177g (Browse shelf) Ej. 1 1 Available V02640

Título original: Beyond maximarketing the new power caring and daring; traducción por Roberto A. Haas

Incluye indice.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN