Investigación de mercados

By: Harris, E. EdwardSeries: Serie curso práctico de mercadotecnia McGraw-HillPublisher: México : McGraw-Hill 1993Edition: 2a. ed revisión técnica por Alvaro GallartDescription: il., gráficas 151p / 27cmISBN: 9684514551Subject(s): MERCADEO--INVESTIGACIONESDDC classification: 658.83
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar | DGP
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.83 H177i (Browse shelf) Ej. 1 Vol. 1 1 Available V00191

Traducido de la segunda edición en inglés : Marketing research; traducción por Hortensia Corona Rodríguez de Contin

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN