La comunicación en la mercadotecnia

By: Rowe, Kenneh LPublisher: México : McGraw-Hill 1993Edition: 2a. ed Revisión técnica por Carlos Arévalo LDescription: gráficas, map. 124p 27 / cmISBN: 968451459XSubject(s): COMUNICACIÓN DE LOS NEGOCIOS | MERCADOTECNIA-TECNICAS DE COMUNICACIÓNDDC classification: 302.3
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar | yo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 302.3 R692c (Browse shelf) Ej. 1 Vol. 3 Available V00193
Total holds: 0

Traducido de la segunda edición en inglés: Communications in marketing; traducción por Ma. Elena Zavotsky E.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN