Marketing en las empresas de servicios : compita mediante la calidad

By: Berry, Leonard LContributor(s): Parasuraman, APublisher: Colombia : Grupo Editorial Norma 1994Description: map., gráficas 271p / 22cmISBN: 9580424950Subject(s): MERCADEO DE SERVICIOS | SERVICIO AL CLIENTE | MARKETING DE SERVICIO | CALIDAD Y EL MARKETING DE SERVICIOS | EMPRESAS DE SERVICIOS-MARKETINGDDC classification: 658.8
Contents:
Incluye notas
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar | yo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Valledupar
Colección General 658.8 B277m (Browse shelf) Ej. 1 1 Available V00724
Total holds: 0

Título original. Marketing services : competing through quality; Traduccion por Jorge Cardenas Nannetti

Incluye notas

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN