Marketing: planeación estratégica, de la teoría a la práctica

By: McCarthy, E. Jerome
Contributor(s): Perreault, William D
Material type: TextTextPublisher: Santafé de Bogotá : McGraw-Hill/Irwin ;1998 Edition: 11a edDescription: 3v. : ilISBN: 0-256-10509-x; 9586007731Subject(s): MERCADEO -- -TOMA DE DECISIONESDDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Bogotá
Colección General 658.8 M111m (Browse shelf) Vol. 1 Ej. 1 Checked out 11/02/2020 1134
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 M111m (Browse shelf) Vol. 2 Ej. 1 Available 006049
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 M111m (Browse shelf) Vol. 3 Ej. 1 Available 006050

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN