Fundamentos de marketing

By: Stanton, William J
Contributor(s): Etzel, Michael J. Walker, Bruce J
Material type: TextTextPublisher: México : McGraw-Hill ; 1996Edition: 10a edDescription: 885 p. : ilISBN: 970-10-0894-4Subject(s): ANÁLISIS DE MERCADEO | ADMINISTRACIÓN DE MERCADEO | MERCADEODDC classification: 658.8 S816f
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 S816f 1996 (Browse shelf) Ej. 1 Available 005881
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 S816f 1996 (Browse shelf) Ej. 2 Available 005882
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 S816f 1996 (Browse shelf) Ej. 3 Available 029376
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 S816f 1996 (Browse shelf) Ej. 4 Available 029377

MHG

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN