Normal view MARC view ISBD view

Plan de marketing estrategico para la revista la O del Diario La Opinion de cucuta.-PASANTIA-

By: Peña Giraldo, Edwin Gonzalo.
Contributor(s): Tutor de la UDES: Mendoza Ferreira, Omaira | Duran, Mauricio.
Publisher: Colombia : UDES 2014Description: il.
Contents:
Solo CD (171)
Dissertation note: Trabajo de Grado Profesional en Mercadeo y Publicidad -PASANTIA-
List(s) this item appears in: PATRICIA YANES MERCADEO Y PUBLICIDAD | RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Tesis Tesis Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

T04.2014 P261p (Browse shelf) Ej. 1 1 Not for loan C11513

Trabajo de Grado Profesional en Mercadeo y Publicidad -PASANTIA-

Solo CD (171)

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN

//