Publicidad : guía para ejecutivos de marketing

By: Hart, Norman A
Material type: TextTextPublisher: Santafé de Bogotá : McGraw-Hill ; 1993Description: 240 p. : ilISBN: 958-600-191-1Subject(s): PUBLICIDAD | MERCADEODDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 H178p (Browse shelf) Ej. 1 Available 005821
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 H178p (Browse shelf) Ej. 2 Available 005822

W.T.G.$18.600

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN