Como Medir la Satisfacción del Cliente: Diseño de Encuestas, Uso y Métodos de Análisis Estadístico

By: Hoyes, Bob ELanguage: Spanish Publisher: México OXFORD 1998Edition: 2a EdDescription: il. 271 pISBN: 9706134514Subject(s): SATISFACCIÓN CLIENTE | DISEÑO ENCUESTAS | MÉTODOS ANÁLISIS ESTADÍSTICODDC classification: 658.812
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658.812 M192c (Browse shelf) Ej. 1 1 Available C06718
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658.812 M192c (Browse shelf) Ej. 2 2 Available C06719
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN