Comportamiento del Consumidor y Marketing Rolando, Arellano.

By: Arellano, Rolando
Language: Spanish Publisher: México : Horla, 1993Description: ilISBN: 9686356444Subject(s): MERCADEO | CONSUMIDORES | CONSUMOS | VENTASDDC classification: 658
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Bogotá
Fondo general
Colección General 658.82 A73l (Browse shelf) Ej.1 Available B000809
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Bogotá
Fondo general
Colección General 658.82 A73l (Browse shelf) Ej.2 Available B000810
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

658 A725c (Browse shelf) Ej. 1 1 Available C00911
Libros/ General Libros/ General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

658 A725c (Browse shelf) Ej. 2 2 Available C04520

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN