Mangment: Influencia, Poder y Persuasión de los Negocios

By: De la Bedoyere, QuentinLanguage: Spanish Publisher: Argentina Granica 1990Description: il. 317 pISBN: 95064101433Subject(s): INFLUENCIA, PODER, PERSUASIÓN NEGOCIOS | VENDER PODER | PAUTAS PERSUASIÓN | MOVILIZAR MENTES | PERSUADIR JEFEDDC classification: 658
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658 B226m (Browse shelf) Ej. 1 1 Available C01963
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658 B226m (Browse shelf) Ej. 2 2 Available C05142
Total holds: 0
Browsing Biblioteca UDES- Cucuta shelves, Shelving location: Fondo general, Collection: Colección General Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
658 B182a Administración: 658 B182a Administración: 658 B214d Desarrollo Organizacional: 658 B226m Mangment: 658 B226m Mangment: 658 B227c Cómo Vender de otra Manera 658 B227c Cómo Vender de otra Manera

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN