La Revolucion del Marketing / Clancy, Kevin J

By: Clancy, Kevin JLanguage: Spanish Publisher: Argentina : Vurjara Editor S.A 1994Description: il. 370PISBN: 9501513874Uniform titles: La Revolucion del Marketing Subject(s): MERCADEODDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Mercadeo Valledupar
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658.8 C516r (Browse shelf) Ej. 1 1 Available C01188
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658.8 C516r (Browse shelf) Ej. 2 2 Available C06242
Total holds: 0
Browsing Biblioteca UDES- Cucuta shelves, Shelving location: Fondo general, Collection: Colección General Close shelf browser
658.8 C287p Principios de Mercadeo / 658.8 C287p Principios de Mercadeo 658.8 C287p Principios de Mercadeo 658.8 C516r La Revolucion del Marketing / 658.8 C516r La Revolucion del Marketing / 658.8 C651c Canales de Comercialización Internacional 658.8 C651c Canales de Comercialización Internacional

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN