Principios de Mercadeo

By: Céspedes Sáenz, AlbertoLanguage: Spanish Publisher: Colombia : Ecoe 2008Edition: 4a EdDescription: il. 463 pISBN: 9586483894Subject(s): MERCADEO ECONOMÍA EMPRESA | SEGMENTACIÓN | PRODUCTO | PRECIO | COMUNICACIÓNDDC classification: 658.83
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658.83 C287p (Browse shelf) Ej. 1 1 Available C07494
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658.83 C287p (Browse shelf) Ej. 2 2 Available C07495
Libros / General Libros / General Biblioteca UDES- Cucuta

Sistema de Bibliotecas Udes - Campus Cúcuta

 

Fondo general
Colección General 658.83 C287p (Browse shelf) Ej. 3 3 Available C07496
Total holds: 0
Browsing Biblioteca UDES- Cucuta shelves, Shelving location: Fondo general, Collection: Colección General Close shelf browser
658.827 D288g Gestión de Marcas 658.827 T768g Grandes Marcas, Grandes Dificultades 658.827 T768g Grandes Marcas, Grandes Dificultades 658.83 C287p Principios de Mercadeo 658.83 C287p Principios de Mercadeo 658.83 C287p Principios de Mercadeo 658.83 C677m Mercadotecnia 2001

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN