Calidad de servicio : una ventaja estratégica para instituciones financieras

By: Berry, Leonard L
Contributor(s): Bennet, David R. Brown, Carter W
Material type: TextTextSeries: Liderazgo en bancaPublisher: Madrid : Díaz de Santos ;1989;1989 Description: 203 pISBN: 84-87189-25-3Subject(s): SERVICIO AL CLIENTE | MERCADEODDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: banca | german vargas | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 B277c (Browse shelf) Ej. 1 Descartado Perdido 004580
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 B277c (Browse shelf) Ej. 2 Available 004581

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN