Mercadotecnia : planeación estratégica

By: Hughes, G. David
Material type: TextTextPublisher: Buenos Aires : Addison-Wesley Iberoamericana ;1986;1986 Description: 679 p. : ilISBN: 0-201-10259-5Subject(s): MERCADEO | ADMINISTRACIÓN DE MERCADEODDC classification: 658.8
List(s) this item appears in: Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 H833m (Browse shelf) Ej. 1 Available 004342
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 H833m (Browse shelf) Ej. 2 Available 004343
Browsing Biblioteca Central UDES- Bucaramanga shelves, Collection: Colección General Close shelf browser
658.8 H696p Plan de marketing : 658.8 H811s La satisfacción total del cliente : 658.8 H811s La satisfacción total del cliente : 658.8 H833m Mercadotecnia : 658.8 H833m Mercadotecnia : 658.8 J14e Evaluación del desempeño : 658.8 J14e Evaluación del desempeño :

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN