Calidad en el servicio al cliente : guía para la excelencia en el servicio

By: Martin, William B
Material type: TextTextPublisher: México : Grupo Editorial ; 1992Description: 77 p. : ilISBN: 970-625-007-7DDC classification: 658.31245
List(s) this item appears in: german vargas | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.31245 M379 (Browse shelf) Ej. 1 Available 004149
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.31245 M379 (Browse shelf) Ej. 2 Available 006459

W.T.G. $12.000

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN