Marketing y turismo : introducción al marketing de empresas y destinos turísticos

By: Altés Machín, Carmen
Material type: TextTextSeries: Gestión turísticaPublisher: Madrid : Síntesis ; 1995Description: 286 p. : ilISBN: 84-7738-210-7Subject(s): TURISMO | PROMOCIÓN DEL TURISMO | MERCADEODDC classification: 338.47910688
List(s) this item appears in: RICARDO ANDRADE DIAZ MARKETING | Ingeniería Industrial
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros/ General Libros/ General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 338.47910688 A582m (Browse shelf) Ej. 1 Available 003512

eabg/MHG

Bibliografía : p. 285 - 286

There are no comments for this item.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN