Más allá del servicio al cliente : cómo conservar la lealtad del cliente para siempre

By: Gerson, Richard FMaterial type: TextTextPublisher: México : Iberoamericana ; 1993Description: 88 p. : ilISBN: 970-625-035-2DDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 G382m (Browse shelf) Ej. 1 Available 003386
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 G382m (Browse shelf) Ej. 2 Available 003387
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 G382m (Browse shelf) Ej. 3 Available 004568
Libros / General Libros / General Biblioteca Central UDES- Bucaramanga
Colección General 658.8 G382m (Browse shelf) Ej. 4 Available 004569
Total holds: 0

W.T.G

There are no comments on this title.

to post a comment.
Copyright © 2014 Universidad de Santander :: PBX 57-7-6516500 - Todos los derechos reservados
Institución sujeta a inspección y vigilancia por el MEN